«Ақмола облысы білім басқармасының Атбасар ауданы бойынша білім бөлімі Ақан Құрманов ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесе.
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа села Акана Курманова отдела образования по Атбасарскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

"Тоқта! Қорқыту "

27.01.2023

26.01.2023 ж. мектеп психологы Д.Б. Костубаева және мектептің әлеуметтік педагогы О. Е. Леписа 1-4 сынып балаларымен Буллинг туралы мультфильмдер тренингі мен көрсетілімін өткізді.
Мектептегі қорқыту: 
"Тоқта! Қорқыту " қорқытуға тап болған балаларға не іздеу керек, өзін қалай ұстау керек. 
Қорқыту және қақтығыс: айырмашылықты қалай түсінуге болады?
Негізінде, барлық балалар қорқытудың не екенін түсінді-бұл қорқыту, қорлау, тұрақты, мақсатты, қайталанатын сипаттағы әрекеттер. Қорқытуда әрқашан күш теңсіздігі болады және басқа адамға қарсы қолданылатын артықшылық бар.Ал қақтығыста екі тарап та күш бойынша тең. Мысалы, жиі жанжалды жағдай-шекараны бұзу.Қатысушылардың бірі жанжалдан алыстап кетуі мүмкін, ал екіншісі оны қудаламайды. Немесе біреуі шекараны бұзғанын түсінді және жанжалдан кейін оны қайталамайды. Немесе кейбір сыртқы жағдайлар өзгерді – шартты түрде, балалар орындыққа кім отыратынын біліп, дауласты, бірақ екінші орындық пайда болды және жанжал өздігінен таусылды.
Жанжалды шешуге болады және қорқытуды тек тоқтатуға болады
Жанжалда жалғасы да, зияны да жоқ. Ал егер қорлау, материалдық зиян келтіру, моральдық немесе физикалық ауыртпалық мақсат болса және бұл әрекеттер мақсатты және тұрақты болса және сандық немесе моральдық артықшылықты пайдаланса, біз қорқыту туралы айтып отырмыз. 
Қорқыту және қатысушылар: кім зардап шегеді?
Балалар арасындағы қорқытудан бәрі белгілі бір дәрежеде зардап шегеді.
* Қорқытудың құрбаны-бұл бала агрессор мақсатты түрде құрған қорлау жағдайында зардап шегеді.

Просмотров: 213


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст